dijous, 17 de gener del 2008

Sembla ser que l'especialitat és l'artístic...

7 comentaris:

Margarida ha dit...

Mare meva!
es igual que el Jaume,
només passava per aquí ja que no tinc molt de temps perquè tinc que estudiar per l'examen de CATALÀ de demà..adéu

Marga

Leila Errabiai ha dit...

hElLo0ou Jaume :)
doncs res pasava per aqui per deixarte un comentari ja que en poses nota per això, dons millor fer-ho..xDD i al mateix temps dir-te que ens donis una oportunitat a tota la classe per poguer aprovar aquest curs, i que nosaltres no som tan "rebels" com ens veus a classe, nosaltres com a classe de 3rA VOLEM APROVAR i esperem que en entenguis i ens ajudis per passar aquest curs molt feliç..xDD (^.^)

DÉU jAUME FINS una altre.

lEiLa*

tERESA_,,* ha dit...

Hola Jaume!!
Quina gràcia!!
Qui ha fet el primer dibuix? Eatà molt bé e!! I el d'abaix també Vane.
Ja m'aniré passant que tinc que acabar els dueres... SI NO ENS EN POSÉSSIN TANTS!!

Teresa*

Brian el p.......... amo ha dit...

jajaja te an dibuixat una mica petit no? xd

Anònim ha dit...

jajajajajaajajaj clabat al jaume !! XDD k bo tns k fer un dibuix d cada profe XDD

Anna Latorre ha dit...

seeeeee! aquest dibuix sí que m'agradaaaa!! molaa =]

yeahhhh!! xDDDD

εяііс ha dit...

com mola Jaume el dibuix eeehh